^_^ !!Welcome To My Blog!! ^_^

Tuesday 20 November 2012

Cho Kyu Hyun - Artis Korea

hari ni aku nak membebel pasal dia nie.. haaaa,,, siapakah dia nie? haha.. takkan tak kenal kot dengan oppa aku nie ahli kumpulan Super Junior dari Korea Selatan... ekceli aku memang gila33 punya minat kat mamat nie sampai background music kat blog aku nie pun lagu dia.. kenapa aku minat dia? ha! itu lah yang aku nak kongsikan dengan korang semua.. tapi sebelum tu aku nak kongsikan profile dia nie.. My Oppa! ahak! *verasan gila.. kalau dia nampak aku comfom di reject shop kn.. sadisnye.. haha.. ada aku kesah!
kan dah start merepek dah nie! ok nie ha profile dia:

KYUHYUN!

Real Name: Cho Kyuhyun
Stage Name: Kyuhyun
Chinese Name: Gui Xian
Date of Birth: February 3, 1988
Height: 180 cm
Weight: 68 kg
Blood Type: A
Hobbies: Singing

aku nak share pulak gambar2 comel dia nie... haish! kenapa lah aku angau sangat dengan dia nie.. 


comel kn?? hehe.. dah blink2 mata aku tengok dia nie.. kenapa lah kau bukan orang Malaysia,, haha..  ok the true reasons why i like him soooooooooooooooooo much?? jeng3.. 

  1. of coz laa sebab dia hensem kan..
  2. sebab suara dia sedap didengari
  3. time dia nyanyi mulut dia comel.. haha,, *aku suka tengok mulut orang bila nyanyi..
  4. dia suka buli group member dia..
  5. *mud sedih sikit* muka dia macam muka orang yang aku sayang.. *tapi versi melayu ye*.
alamak! apa kes nak sedih2 nie.. aku nak explain sikit reason yg last tu.. kalaka plak! aku je lah kot yang nampak muka dyowg sama.. bak kata owg kampung aku *mata keror* haha.. tapi tu lah sebab utama aku suka sangat kat Kyuhyun.. 

*nak mencurah perasaan jap.. minta ijin dulu ya ibu2 bapak2 skalian..* asal aku tengok muka dia jek aku teringat orang itu yang hanya tinggal kenangan.. tapi time jiwang karat aku datang aka rindu, aku mesti tengok kyuhyun nie.. STOOOPPP!!! ok xmoh sedih2 lagi.. chill la sis! hewhewhew (gelak x senonoh) sorry yek x dapat nak share kat kome sume apa yang serupa sangat dyowg nie.. *malu lah!.. haha..
ok! dah malas nak membebel lagi.. sampai sini saja laa coretan aku... Ariyos! Khamsamhamnida... *entah betul ke tak eja tu*.. Assalamualaikummm...

No comments:

Post a Comment